Despre mine

Fotografia mea
Beius, Bihor, Romania
...spirit si inima generoasa, mereu inconjurata de prieteni. Cauta un tip original si ocupat care sa nu vrea sa o lege de maini si de picioare. Distractiva, isteata, iubitoare si vesnic curioasa. Poate sa se imparta cu succes intre responsabilitatile din familie, cariera si casa...

marți, 29 noiembrie 2011

...Niciodata nu te voi uita!

...Am gasit cel mai frumos dar pe care viata mi l-a putut darui,acel dar de a trai cu tine!
Detaliile si lucrurile pe care le-am trait impreuna ma bantuiesc zi de zi.
...Acum o sa merg,ma voi indeparta...asta doar pentru ca ai vrut tu.
Sa stii ca inteleg,de asta plec,dar inainte iti poi spune:
 -Cat timp a durat dragostea noastra,tu m-ai facut fericita..iar Dumnezeul meu iti va da tot ce-i mai bun,
de aceea esti unde esti,dar eu nu te voi uita niciodata!

p.s.Daca tu asta ti-ai dorit,pentru mine nu conteaza..eu Te Iubesc in continuare mai presus de orice!...inca mai sper sa te intorci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

...un gand sincer pentru mine:)