Despre mine

Fotografia mea
Beius, Bihor, Romania
...spirit si inima generoasa, mereu inconjurata de prieteni. Cauta un tip original si ocupat care sa nu vrea sa o lege de maini si de picioare. Distractiva, isteata, iubitoare si vesnic curioasa. Poate sa se imparta cu succes intre responsabilitatile din familie, cariera si casa...

marți, 31 mai 2011

....si acum tu pleci....

Niciodata nu mi-am imaginat
Viata fara tine,
In tot ce imi planuiam
Mereu te regaseai si tu.
Numai tu stii bine
Cine sunt,
De unde vin,
Si unde plec.
Niciodata nu te-am mintit,
Niciodata nu ti-am ascuns nimic.
Intotdeauna m-ai avut
Atunci cand ai avut nevoie.
Nimeni nu stie mai bine ca tine,
Ca am dat tot ce am putut da.
Si acum tu pleci
Asa ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic...si tu pleci...
Scurtandu-mi viata
Inclestandu-mi privirea.
Si tu pleci..si eu,
Ma pierd in nimic
Unde raman vorbele?
Si dragostea pe care mi-o jurai?
Si tu pleci...si eu...
Daca te-am dezamagit
Spune-mi cum si cand a fost,
Daca te-ai saturat
Si acum ma dai uitarii.
Nu va fi nimeni
Care sa te iubeasca
Asa cum o pot face eu....
Oricat as incerca nu gasesc motiv
Oricat incerc nu pot uita...
Esti ca un strigat
Care este in fundul sufletului meu....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

...un gand sincer pentru mine:)