Despre mine

Fotografia mea
Beius, Bihor, Romania
...spirit si inima generoasa, mereu inconjurata de prieteni. Cauta un tip original si ocupat care sa nu vrea sa o lege de maini si de picioare. Distractiva, isteata, iubitoare si vesnic curioasa. Poate sa se imparta cu succes intre responsabilitatile din familie, cariera si casa...

duminică, 27 martie 2011

Daca tu pleci...

Daca tu pleci,vei lua cu tine inima mea...iar eu fara tine nu stiu ce voi face!
Daca tu pleci,niciodata nu te voi putea uita.Voi ramane singur si gandindu-ma la tine!
Daca tu pleci voi muri de durere.Nu voi mai putea trai nici o zi fara tine,lacrimile mele
se vor varsa intr-o mare in care voi inota fara incredere asteptandu-ti sosirea.
Si imi imaginez sfarsitul...si mi-e frica sa ma gandesc ca intr-o zi vei pleca.:(
Daca tu pleci totul se va schimba si stiu ca nu voi gasi pe nimeni la fel ca tine!
Daca tu pleci...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

...un gand sincer pentru mine:)